Politici de Sanatate

Sanofi România, lider al pieţei de OTC

21 februarie
14:54 2014
Sanofi România, lider al pieţei de OTC

Sanofi România, liderul pieţei de OTC-uri, conform IMS MAT Decembrie 2013, a lansat MagneVie Express®, ce conţine magneziu şi vitamina B6 care contribuie la reducerea oboselii şi extenuării, la funcţionarea normală a sistemului nervos şi la menţinerea sănătăţii psihice. Inovaţia pe care o aduce MagneVie Express®  în acest segment constă într-o formă modernă de prezentare, granule orodispersabile, care conferă rapiditate și usurință în administrare (nu necesită apă), produsul fiind total adaptat ritmului vieţii moderne.

 „Suntem foarte încrezători în brandul nou lansat, MagneVie Express®. Contextul de piaţă este propice, ţinând cont că atât piaţa de vitamine, minerale şi suplimente, cât şi segmentul specific de antistres au înregistrat creşteri în ultimii ani. Totodată, ne bazăm pe expertiza noastră consistentă în segmentul antistres. Brandul nostru Magne B6® este lider detaşat de piaţă, având o cotă de 34% în valoare (conform IMS, Sales OUT report, în valoare la preţ de consumator, în 2013), bucurându-se de o bună notorietate în rândul consumatorilor din România”, a declarat Iulia Roşian, Director Consumer HealthCare Sanofi România. Ea a adăugat că „Sanofi România ocupă în acest moment locul 5 în topul suplimentelor alimentare. Obiectivul nostru este evoluţia susţinută în acest domeniu în următorii ani. Lansarea MagneVie Express® este un pas important. Suntem deja  în curs de dezvoltare a unei game de produse pe bază de magneziu şi planificăm să avem în cadrul acesteia câte două lansări pe an”.

Divizia de CHC reprezintă unul dintre pilonii de creştere pentru Sanofi România. Compania este lider de piaţă, obţinând 11.7% din valoare şi 13.6% din volum, potrivit IMS MAT Decembrie 2013, şi creşteri anuale peste media pieţei.

 Obiectivul principal pentru 2014 – consolidarea poziţiei de lider prin: lansarea de noi produse (patru planificate pentru anul acesta, din ariile durere, suplimente alimentare şi gastroenterologie), consolidarea brandurilor deja existente şi abordări inovatoare în ceea ce priveşte campaniile de comunicare.

Alte articole

TOP

revista politici de sanatate

revista politici de sanatate-Republica Moldova

OncoGen

Abonează-te la newsletter

:
: