Interviu cu Cristiana Maria Iosif, CEO Novaintermed
20 de ani de Novaintermed înseamnă: dorinţa de a avea mereu succesul ca reper, determinarea de a-l obţine. Succesul este un parcurs permanent cĂtre performanŢĂ.
Ce înseamnă pentru dumneavoastră 20 de ani de Novaintermed? Ce trebuie să facă o companie românească să aibă succes timp de 20 de ani?
Ce înseamnă 20 de de ani de Novaintermed? Bucuria de a construi, preocuparea de a fi mereu mai bun decât înainte. Cred că înseamnă dorinţa de a avea mereu succesul ca reper, determinarea de a te îndrepta în fiecare moment către el, căci nu te poţi opri din drum spunând „am ajuns, asta a fost”. Succesul este un parcurs permanent către performanţă. Succesul nu are „naţionalitate”, iar calea către el ar trebui să fie, în general, aceeaşi. Poate specificul nostru naţional a constat în faptul că mediul de business este mai puţin „de susţinere şi încurajare” faţă de oricare altă ţară capitalistă, pentru cei care au curajul să aleagă calea antreprenoriatului. Dacă reuşeşti să nu te laşi descurajat de acest lucru şi să îl consideri o provocare, te poţi concentra asupra lucrurilor care într-adevăr contează pe parcurs.
MIXUL DE FURNIZORI DE TOP ŞI O ECHIPĂ PROFESIONISTĂ DE OAMENI CE ÎMPĂRTĂŞESC VALORILE COMPANIEI SE NUMĂRĂ PRINTRE PUNCTELE EI FORTE.
Care au fost cele mai grele momente pentru businessul dvs.? Care sunt punctele forte ale companiei Novaintermed?
Având în vedere palierul în care activăm, aş lega momentele grele de anii în care subfinanţarea sistemului sanitar, ce ducea la întârzieri colosale de plată a furnizorilor, era greu de compensat prin pârghii financiare nesusţinute pe-atunci de băncile care nu-şi asumau riscul creditării IMM-urilor. Balansul între păstrarea unui nivel scăzut de îndatorare şi nevoia de a contribui practic la susţinerea sistemului prin creditarea sa a constituit mult timp o provocare şi, totodată, o frână semnificativă în viteza de dezvoltare. Abilitatea de a menţine acest echilibru se numără printre punctele forte ale companiei. Şi, cu siguranţă, o importanţă deosebită în lista de puncte forte ale companiei o au mixul de furnizori de top şi o echipă profesionistă de oameni care împărtăşind valorile firmei s-au identificat cu ea şi au crescut în aceasta, contribuind la dezvoltarea ei.
DORIM SĂ FIM PRINTRE PRIMII FURNIZORI PREGĂTIŢI SĂ OFERE SOLUŢII PENTRU CONFIGURAŢIA DE VIITOR A LABORATORULUI CLINIC.
Care sunt planurile de dezvoltare ale companiei pentru următorii doi ani?
Decodificarea genomului uman a adus după sine deschiderea unor oportunităţi excepţionale de dezvoltare într-o nouă direcţie, numită medicina personalizată, care are în vedere introducerea în pas alert de scheme individualizate de tratament, bazate pe diagnosticări precoce prin metode şi tehnici noi. Acest lucru va schimba în foarte scurt timp configuraţia laboratorului clinic, iar noi dorim să fim printre primii furnizori pregătiţi să ofere soluţii în această direcţie. De asemenea, avem în vedere creşterea nivelului de complexitate a pachetelor de proiecte “la cheie” pe care le putem oferi.