Sylwia Piankowska este noul General Manager al GlaxoSmithKline (GSK) Consumer Healthcare pentru România și țările balcanice. Ea va conduce operațiunile companiei în 8 țări și o echipă de peste 100 angajați, cu obiectivul de a continua creșterea în regiune.
De când s-a alăturat companiei GSK, în august 2002, Sylwia Piankowska a ocupat numeroase roluri strategice în brand și category management, în Polonia și în Europa Centrală și de Est. Între 2011 și 2014, Sylwia a ocupat funcția de director de Marketing categoria de Îngrijire Orală pentru Europa Centrală și de Est și a dezvoltat o strategie regională pentru categoria de produse de îngrijire a sănătății orale, având ca rezultat o creștere de 30% a business-ului. De asemenea, a deținut rolul de Mass Market Business Unit Director în cadrul GSK Consumer Healthcare Polonia, iar în ultimii doi ani a fost directo Marketing Îngrijire Orală şi OTC pentru Europa Centrală și de Est.
“Suntem încântați să o avem pe Sylwia în echipă în calitate de General Manager pentru România și țările balcanice. Experiența ei și formarea solidă în marketing reprezintă un atu extraordinar pentru creșterea business-ului și continuarea dezvoltării unor branduri definitorii în categorie și pe care consumatorii noștri le iubesc”, a declarat Filippo Lanzi, Area General Manager pentru Europa Centrală și de Est în cadrul GSK Consumer Healthcare.
“Vrem să dezvoltăm în continuare parteneriate puternice cu clienții noștri și cu specialiștii din domeniul sănătăţii, pentru a ajuta și mai mulți consumatori să realizeze mai multe, să se simtă mai bine și să trăiască mai mult. De asemenea, la nivel personal, sunt foarte bucuroasă că am ocazia să mă mut în București împreună cu familia mea și să explorez această țară minunată”, a afirmat Sylwia Piankowska.
V. Grigore